Femke is een fantastisch getalenteerde madam die op 2 minuten al mijn idee had geschetst op mijn been. Ik kijk al uit naar het afgewerkte product
Maarten
-
10 maanden geleden
Luna
-
10 maanden geleden
Kyan
-
11 maanden geleden
Super toffe madam Femke, gezellige babbel gehad. Direct op mijn gemak en welkom. Kijk er al uit naar de tattoo sessie 😊
Bjorn
-
11 maanden geleden
Wij vonden het super en zijn super tevreden we komen zeker terug
Nathalie
-
11 maanden geleden
zeer fijne en ontspannen eerste kennismaking. Kijk nu al uit naar het ontwerp en de tattoo!
Nadia
-
ongeveer een jaar geleden
Topwijf in 't kot! Aandacht voor hygiëne, goed geplaatst!
sarah
-
ongeveer een jaar geleden
Beste sessie ooit. Femke werkt snel, neemt genoeg tijd om door te spreken wat de klant wil en stelt je direct op je gemak. Ik plan zeker nog sessies in bij haar.
Chanty
-
ongeveer een jaar geleden
Was een superleuke ervaring. Heel fijne persoon die heel rustig te werk gaat. Leuke 'setting'...
Maarten
-
ongeveer een jaar geleden
Adriana
-
ongeveer een jaar geleden