5.0
gebaseerd op 64 reviews

Prachtige tattoo en heel toffe madam!

Maarten - 8 maanden geleden

Direct op mijn gemak.
Fleeceken was top.
Neemt tijd om ontwerp te bekijken en aan te passen waar nodig.
Woef.

Elke - 8 maanden geleden

Hele leuke ontvangst met een drankje. Volledige inbreng in wat je wil en er word gezocht en gepuzzeld tot je het precies hebt zoals in gedachten had.

Heel correcte informatie

Els - 8 maanden geleden

Topper! Maakt tijd voor overleg en is zeer professioneel in haar aanpak.

Isabel - 8 maanden geleden
Jody - 9 maanden geleden

Super gezellige plek en een fantastische madame die tijd neemt voor haar klanten !
We gingen voor het fijne werk en is meer dan geslaagd ! Drie gelukkige moeders die buiten stapten met dezelfde tattoo een een grote glimlach op het gezicht .

Evy - 9 maanden geleden

Professioneel advies en begeleiding. Femke maakt tijd om te luisteren naar wat je wil en zoekt mee tot het ontwerp naar wens is.
Ze geeft ook een duidelijke uitleg hoe alles in zijn werk gaat, ook tijdens het tatoeëren.
Ook qua nazorg is er een duidelijke uitleg met de kans om de juiste verzorgingsproducten aan te kopen.

She's the best!

Gil - 9 maanden geleden

Goede vlotte communicatie, vriendelijk, denkt mee… heel net en werkt aan een aangenaam tempo. Een ware aanrader.

Pieter - 9 maanden geleden

Femke heeft alles goed uitgelegd. Ze nam rustig de tijd en dacht mee over het ontwerp. Met passie en precisie heeft ze de tattoo dan gezet. En het resultaat is super mooi.

Isabel - 9 maanden geleden

Mijn tattoo werd super goed gezet. Femke is een topper in haar vak. Super vriendelijk ook.

Karen - 10 maanden geleden