5.0
gebaseerd op 64 reviews

Feeling happy! Goed ontvangen. Tijd genomen, was mijn 1e tattoo. En belangrijk ...super blij met het resultaat!

Iris - ongeveer 2 maanden geleden

Toplocatie! Topwijf ! Voor de fijnste en mooiste tattoos moede bij Femke zijn 🥰

Evy - ongeveer 2 maanden geleden

Vriendelijke vrouw, geeft duidelijke uitleg en er wordt samen bekeken hoe de tatoeage moet geplaatst worden (inspraak)

kevin - 2 maanden geleden

Al voor de tweede keer langs geweest en weer super blij met het resultaat! Ze neemt haar tijd voor u, werkt heel netjes en hygiënisch en let op elk detail. Je voelt je meteen op je gemak door het fijne, warme ontvangst. Echt een aanrader 🤍

Imani - 2 maanden geleden

Super leuk! Goed ontvangst, heel gezellig

Nina - 2 maanden geleden
Axelle - 2 maanden geleden
Junior - 3 maanden geleden

Zeer correct verlopen.
Femke is een heel aangenaam persoon die weet waar ze met bezig is.
Tattoo professioneel uitgevoerd en heel mooi.
Een echte aanrader,ik ga zeker terug.
A+++

Freddy - 3 maanden geleden

Je bent een topper 😍

Nathalie - 3 maanden geleden

Zeer tevreden!

Karen - 3 maanden geleden