Feeling happy! Goed ontvangen. Tijd genomen, was mijn 1e tattoo. En belangrijk ...super blij met het resultaat!
Toplocatie! Topwijf ! Voor de fijnste en mooiste tattoos moede bij Femke zijn 🥰
Vriendelijke vrouw, geeft duidelijke uitleg en er wordt samen bekeken hoe de tatoeage moet geplaatst worden (inspraak)
Al voor de tweede keer langs geweest en weer super blij met het resultaat! Ze neemt haar tijd voor u, werkt heel netjes en hygiënisch en let op elk detail. Je voelt je meteen op je gemak door het fijne, warme ontvangst. Echt een aanrader 🤍
Super leuk! Goed ontvangst, heel gezellig
Zeer correct verlopen.
Femke is een heel aangenaam persoon die weet waar ze met bezig is.
Tattoo professioneel uitgevoerd en heel mooi.
Een echte aanrader,ik ga zeker terug.
A+++
Je bent een topper 😍
Zeer tevreden!