5.0
gebaseerd op 64 reviews
Thomas - 7 maanden geleden

Zeer vrienden en de tattoo is prachtig gezet!

Yara - 7 maanden geleden

Super fijn bezoek, top nazorg en aangenaam gezelschap!

Anke - 7 maanden geleden

Vandaag was ik mee men mijn man op de tattoo afspraak die ik maakte voor zijn verjaardag. We waren zeer tevreden van de service! Femke is zeer vriendelijk, geeft goede uitleg en is nauwkeurig in haar vak! We raden Inkt Kot zeker aan! Ook een fijne babbel tijdens de tattoosesie is een pluspunt 😊

Junior - 7 maanden geleden

Goed ontvangen, vlot en geduldig verlopen, ik kijk al uit naar de volgende sessie!!!

Rik - 7 maanden geleden

Super ! Heel klant vriendelijk, sympathiek, heel creatief! Zet u op u gemak!

Celia - 8 maanden geleden
Thomas - 8 maanden geleden

Super mooi werk gezet & aangename avond 😋

Vanessa - 8 maanden geleden

Super goed heel fijne gesprek gehad en zeer vriendelijke

Aurélie - 8 maanden geleden

Wij hebben een super ervaring! Femke luistert écht naar de wensen. Toch een klein detail niet naar je zin? Geen probleem voor haar, ze past het aan tot het volledig naar je wens is. Voor een echte fineline tattoo ben je hier aan het juiste adres 👌🏻 super tevreden en als we nog iets laten zetten is het zeker bij Femke ! Vele groetjes Bram & Helen

Helen - 8 maanden geleden