Zeer vrienden en de tattoo is prachtig gezet!
Super fijn bezoek, top nazorg en aangenaam gezelschap!
Vandaag was ik mee men mijn man op de tattoo afspraak die ik maakte voor zijn verjaardag. We waren zeer tevreden van de service! Femke is zeer vriendelijk, geeft goede uitleg en is nauwkeurig in haar vak! We raden Inkt Kot zeker aan! Ook een fijne babbel tijdens de tattoosesie is een pluspunt 😊
Goed ontvangen, vlot en geduldig verlopen, ik kijk al uit naar de volgende sessie!!!
Super ! Heel klant vriendelijk, sympathiek, heel creatief! Zet u op u gemak!
Super mooi werk gezet & aangename avond 😋
Super goed heel fijne gesprek gehad en zeer vriendelijke
Wij hebben een super ervaring! Femke luistert écht naar de wensen. Toch een klein detail niet naar je zin? Geen probleem voor haar, ze past het aan tot het volledig naar je wens is. Voor een echte fineline tattoo ben je hier aan het juiste adres 👌🏻 super tevreden en als we nog iets laten zetten is het zeker bij Femke ! Vele groetjes Bram & Helen